Synpunkter och felaktigheter

Har du synpunkter om vårt arbete eller vill du rapportera ett fel? Välkommen att kontakta oss.

Har du synpunkter eller har du hittat en felaktighet om Naturskyddsföreningens egen verksamhet eller om någon av de samarbetsorganisationer som vi stödjer? Vi jobbar hela tiden för att utveckla vårt arbete och vill ha en öppen och god dialog med medlemmar och allmänhet.

Gäller din synpunkt betalningar, medlemskap, adressändring eller informationsutskick? Kontakta medlem@naturskyddsforeningen.se

Vill du rapportera in ett fel om vår webbplats, till exempel länkar som inte fungerar? Kontakta webb@naturskyddsforeningen.se.

Om du har andra synpunkter, klagomål eller uppgifter om missförhållanden kan du kontakta oss på klaga@naturskyddsforeningen.se. Du kan begära att vara anonym. Vårt mål är att du ska få svar från oss inom fem arbetsdagar. Under semestertider kan det dröja lite längre. Vi uppmanar dig också att göra en polisanmälan om det finns en brottsmisstanke.

Generella frågor

Om du har mer generella frågor om vår verksamhet eller ståndpunkter i olika frågor kan du ställa dem på Facebook eller Twitter:

Om du har frågor om natur och miljö som inte Naturskyddsföreningen arbetar med kan du hitta mer information här:

Läs om vår kvalitetssäkring